Monday, January 25, 2010

hey just read yaw!!

ari ni stat la duduk kat tempat baru wow yg syoknye aku,meera ngn fqah duk skali and tempat kitorunk sgt ''strategik'' (strategik la sgt ainn) ok lah gak sejuk,nyaman and snang kalu nk tdo haha eee tapi kalu ley aku nk dok dpn skali yeah baru gempak nk study ni dapat duk blakang x ong lah hahaha.td sir haris stat balik mengajar ngn kitorunk but sir tanggung risiko yg fuh huh. (lpas ni sume kne lulus math and x de sorang pun gagal) haha tu lah td sume dlm klas senyap and x maen2 yelah kalu de owg gagal malulah sir,sir susah2 nk mengajar klas ni balik kalau gagal mestilah die malu ngn pihak atasan..wow ain ko kne struggle gler2 tuk dpt akn A+++ haha blagak btul ain.. smalm gi kenduri bapak die penyakit sakit kepale gedik aku dtg blik (doktor cakap aku bnyak berfikir) genius la katekann yelah bnyak lah aku kne pikir iaitu
  1. SPM nk kne struggle leklok
  2. nk duit!!
  3. pengawas
  4. baju x anta lagi kat dayah
  5. cikgu zakri
  6. kepak (meera je phm words ni)
  7. bengang(pun meera je phm words ni)
  8. Captain
  9. nk blaja kat ne
  10. homework
  11. camne nk kurus
  12. nk ilangkan jerawat bodo ni
  13. aku nk mini minor lah!! camne??
  14. azhar wat pe skunk??
  15. nk celebrate besday!!!! (da lame x merasainye) pundek

No comments:

Post a Comment