Saturday, January 23, 2010

Road run 2010 SMKS19 rock lah

this year is a final year iam duty for kadet polis (jage lalul lintas la giler) haha cool giler lah but takut ckit lah ye ar jage jalan kut kete banyak aku ngn member sowang lagi nk kne kawal dak2 sakolah mintas hahaha mmg best ar,soo pagi2 aku bangun tuk siapkaan diri,and baju kadet yg amat complicated dgn butang bagai huh.so mcm biase lah kalu aku pakai bju tu mesti aku hagin satu badan pagi2 huhu. slepas dari tu aku gi dapur wahhh my mom da sediakn milo ais (milo ais pagi2?)akug minum milo ais pagi2 pelik kan sedap kut haha. aku gi skolah ngn dayah pagi ni.ble sampai je aku pun kumpul kat tempat sir haris suh patu aku disuruh tuk uruskn makanan dak2 kadet hu kalu makn mesti aku an gemuk2!! lpas tu kitorunk disuruh pegi ke chekpoint yg tlah ditetapkan aku chekpoint21!! haha dekat je so aku x de ar kne naik bas jln kaki je.aku duty lmbat skit dan abis pun lambat. ''ckit sgt owg lari'' haha pnat kut. da lah panas bkn aku ni bknye nk gedik x tahan panas tapi kalu da campur ngn baju kdet tu huhhaha rase cam nk bukak je baju but aku sabar.ble settel je duty aku blik skolah and aku tgk sir da bg owg mkn haha (tu keje aku sebenarnye tapi da lambat abis duty) aku pun ckp ar
"sowi sir saye lambat abis duty rmai sgt owg"
"xpe,xpe"
hahah patu aku gi lah jumpe meera ngn sume kwn2 aku diowang sume PBSM aku je sesat kat kadet polis emmm aku igt taun ni nk masuk PBSM but x boleh datin x kasi tukar2 so redha je lah. ble keputusan pemenang nk diumumkan kitorunk berkumpul kat dewan alamanda ramai cam sardin da aku tgk ade yg tdo pun ade ske ati je . keputusannye rumah sukan aku no 5 (bendahara) oi aku pnt2 buat no korunk x lari btul2 adoii no 1 panglima laksamana,syahbandar ngn temenggong x sure no bape lantklah .paatu mase blik lapar kut igt nk makn burger azfar ngn ice blended cik pah tapi ramai gler kut so aku gi 7Eleven je lah ble my febret drink slurpee sdap and nyam nyam haaha patu aku pulang dgn gembira.sampai rumah je an aku ltak beg mandy patu on9 jap and golek2 atas katil patu tertdo zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment