Saturday, January 9, 2010

campin dusun eco resort (Lembaga Pengawas SMKS19)

camping ni disertai oleh ... emm tah ar nanti ar aku tnye ckgu bape org ek haha.ok camping omg perkare yg paling aku takutu xde ar takut sgt tapi cam tkut ckit ar ado ape yg aku cakap ni sudeh hahah.mcm biase ar aku mestilah ade ngn geng2 aku meera,nisa,yana,azurenn haha kitorunk kumpul kat skolah,aku rase ari tu aku yg paling bnyak barang yg aku bwk kecoh dowh aku ni(comforter pun aku bwk) hahah. ok ble sume org da cukup kitorunk pun naik lah bas.aku cam biase ar duk sbelah meera ngok tu maka perjalanan pun bermule huhuhu.takut gler time ni ye ar aku an gedik ckit sume aktiviti yg ade sume aku x pnah try so ni lah first time aku cube aktiviti ni.ok aktiviti yg paling aku neves nk buat ialah abselling haha trun bangunan lah kirenye tinggi gler adooo da lah gayat time tu aku ngn aiyesha and aku dulu kne trun OMG mati aku.time tu ngn banggenye aku nagis pakcik tu glak kan aku siot je hahah so aku pejam mate time nk trun tu dlm hati aku cakp ''ble nk sampai ni'' mmg terase lame je aku nk trun haha tu lah pengalaman aku yg gler ar ssh nk gambarkan dgn kate2 haha ain..ain tapi mmg penat ar,best giler,happenig gler2 babi ar.opss termencarut plak sowi. patu aaktiviti jungle trecking plak adoi ni lagilah pnat berbukit plak tu tpi aku x putus asa dan truska perjalanan gak bnyak bende yg aku blaaja kat dalam hutan tu dan inilah yg dinamekan back 2 nature.tenang gler aku duk kat tempat tu.yelah sumenye hutan,ijau je tapi yg paling best an hahaha aku ngn geng2 aku ske2 ati je bgun lambat owng pkul 6.45 da kne ade kat tempat senaman tapi kitorunk kul 7 baru sampai hahahaha.utuk aktiviti obstacle plak mcm plkn bapak pnat ar sume aku buat kecuali yg panjat sarang lebah tu haha aku gayat ar so aku x buat.mmg baju sume lencun ar segale tanh sume ade haha. mlm plak aktiviti yg paling aku ske iaitu night walk ala bende ni kitorang slalu wat so aku x de ar neves sgt.ble da nk blik plak ni yg sedey ni ye ar mcm2 bende yg jadi selame 3 hari 2 malam.so mase hari last tu setiap group kne wat persembahan hah ado malunye nk kne nyani lagu jiwang plak tu lagu shila (lpe tajuknye) jiwang pun jiwang lah asalkan aku nk balik tdo.mase dlm bas nk balik hahah boleh dikatekan sume orang tdo dari kem sampai lah askolah bapak pnat gler ar aku cakp,,yg bestnye meera da sampai skolah still tdo aku kejut punye ar ssh nk bangun haha.pada keesokan harinye sebenarnye skolah but kebanyakan pengawas yg join camping ni aku bg cuti haha x de ar bnyak yg x dtg skolah sbb pnt kut.

No comments:

Post a Comment