Tuesday, January 5, 2010

meeting rumah sukan bendahara hahaha

taun ni aku lah yg paling berkuasa hahahah (giler kuase!!) takpe die mmg camtu ari ni ade meeting rumah sukan bendahara (kaler biru) hahah aku secara tidak langsungnya dilantik menjadi naib pengerusi haha and pengerusi nye aismat blur hahah.bendahari plak kwn aku yg ngok ngek tu amirah and Setiausaha plak azuren wow.member aku je sume yg dpt jawatan kate form5 haha hormat ar dowh haha.and bagi jawatan sebagai pengawas aku still jd ketua tuk blokD emm best ar gak an.so td aku da dapat da ank2 buah di bwh jagaan aku tuk bertugas di blokD ramai ar gak nk berkerja di bawah aku haha (perasan bagus la plak) aku suke ngn kareer aku sebagai seorang pengawas (ha) huhuhu.patu an first day skolah smalam ema masuk klas aku wow.sowi ar xde pic ema la nk ltak haha.emm tapi mmg x sangke gler ar so sewel ckit ar aku,fiqah and meera hahaha.best kut membe skolah lain msuk skolah ni hahaha.segale pahit yang macam F sume ilang.owh ya skunk aku lebey bz ckit ar gn menelaah sume subjek yang aku amik dlm SPM,ye ar nk berjaye lah katekan amin

No comments:

Post a Comment