Saturday, January 30, 2010

Sukan sukan

td gi tuition emm math ckgu zakri ajar so mcm biase klas akn senyap mmg ade aura lah ckgu ni haha yelah die masuk klas sume mesti senyap.emm smlam ade latihan sukan sebagai naib pengerusi yang market aku kne lah datang kalu x dtgb kang kne kasut ngn ckgu emm.aku kn x berape suke bersukan joging ok lah but smalam sejarah tlah tercipta.hahah nurul ain yg dari form 1 sampai form 4 x pnh masuk acara sukan tetibe masuk acaraaaaaaaaaaaaaa LONTAR PELURU hahah.x de owng kut nk masuk acare pemalas btul dak2 skolah aku.aku kalu bab2 keje sosial aku ske ar mcm lawatan ke,keje2 charity hah best la. ha lupe lawatan gi tv3 wow nanti lah aku tulis pasal ni ek best gak ar.aku kn market so kalu dpt gi tv station excited ckit ar.berbalik pasal lontar peluru td sir haris suke suki je amik aku, sir kate blasah je aku pun ape agi nanti ade saringan aku blasah je lah cukup2 aku kn kuat semangat ha meera plak masuk ''cakera padat'' hah lempar cakera la meera,meera.

No comments:

Post a Comment