Saturday, December 10, 2011

keperitan

apa yg saya rasa ni?? kenapa saya still x biasa duduk kolej?? org lain boleh dikatakan sudah sebati duduk kolej. tapi saya??? emmm entahlaa. zaman sekolah still terngiang2 dlm fikiran saya ni. sebab senang nak enjoy kesana sini. cuti pon org x kacau sebab memang xde sapa pon yg boleh ganggu. emm susah kan saya ni?? sy bersyukur jugak la sbb dekat je uitm saya ni. emm homesick lah tu saya ni. aishhh.

so apa yg saya rasa yg jadi student universiti ni lagi best mmg it totally wrong sbb dulu life saya x susah mcm sekarang. xde la susah sgt tpi sikit je. sumpah la and saya jujur saya x penah jauh2 dgn family. soo this is a first time saya hidup sendiri. dekat sini memang agak sukar sedikit saya nk belajar disebabkan faktor persekitaran. yess jujur lahh saya kata saya x boleh belajar kalau xde bantal peluk panjang saya, radio biru, or tv hahahaha. kalau korang nk ckp gedik it okay hahaa haaa haaaha

x sabar nk grad. x suka jadi budak sem 1. perit.

No comments:

Post a Comment