Friday, February 12, 2010

my last sport day (stadium matshushita shah alam)

SMKS rock!!! my last sportday for this year hohoho really ain??? can"t believe it.. hahah soo pagi td ayah aku anta sampai stadium dlm 7.15 da sampai. ble sampai je trus duk kat port umah laksamana why?? ske ati aku lah giler (aku x duk kat port umah aku bendahara) bercerita pasal acara plak aku x masuk pape pun cuz aritu da bertanding da and kalah hahah cam pundek kan. acare bermule dgn acara perbarisan emmm taun ni xde kawad tuk badan2 beruniform. (boring ckit ar) nk wat camne kan hurmmm.acara perbarisan dimulekan ngn Lembaga Pengawas ohhhhhh pengawas hebat plak!! aku bangge jadi pengawas SMKS19 hahah and still x pecaye yg aku sudah jadi pengaws. lpas tu acare diteruskan ngn rumah2 sukan iaitu. bendahara(biru), laksamana(merah), syahbandar(ijau), panglima(ungu). tapi taun ni cam lain ckit ar sbb salah seorang owng yang aku sayang x lepak same2 ngn aku emm nk wat camne aku rase cam die x suke tgk muke aku yg cute ni..haha but td die lari soo aku cherr dari blakang je lah taun ni pun x de cheer nape?? emm ntahhhhh. anyway rumah sukan aku KALAH. uhh loser gler
hahah balik plak aku x surekul bape ar tapi yg pasti aku blik cepat naik kete meera huh syurgaaaaaaaaaaaa cuz dapat aircond kat luar panas glerr2 babi ar babi pun x panas camtu haha naseb baik nisa bwk sunblock. aowh yaaaa emm gambar time sukan ade but nantilah aku uplod cuz ade kat miraa. bnyak kut gambar yg terbaik je akn dipilih utuk dimasukkn dlm blog soo just wait hahahaha. soo next year tiade lagi aku bertanddang kat stadium tu

No comments:

Post a Comment