Saturday, January 2, 2010

Alamak ape yg sedang aku lakukan ini hahah boring2!!!!!!!! yeah itulah care terbaek yg aku buat kalu aku boring.ni nk story ckit ni mase aku last gi mid an aku da la lambat kazen aku ngn member2 die sume da sampai kat kl central yng aku plak masih terhegeh2 nk beli tekat kat mesin yg mcm pundek tu hah (aku mane reti gne mesin tu) time tu plak kaunte tiket tu x bukak plak adoi yeeee mmg panas je aku kat citu.huh patu an aku tanye ar kat abg yng jage kat citu,aku tanye ar
"bang knape ble sy msuk duit kt dlm mesin ni die kuar blik ok,ke x mesin ni"
korunk nk tau abg tu cakp pe??die just cakap
"cube lagi sume mesin kat cni ok"
eeeeeeee gram owh aku,kalu die cakp camtu je xpe ar tapi siap buat muke kambing plak die lagi ar aku panas kat citu huh
tidak berape lame kemudian kaunter tu pun bkb aku time tu mmg da lmbat gler.aku cakap ngn kazen aku trus je ar gi mid an tpi die tetap nk tgu aku gak wahhh thanks nazu hahah
ok episod seterusnye plak adalah episod dalam train yg sangat laju time aku da lambat!! 9bleh paham ke ayat ni) haha papejelah.aku berdiri dlm time tu dan paki heels.owh god ko mmg cari nahas ain haha.time aku tgh berangann2 dlm train tu hahah aku bleh terpelecok.opsss alamak malunye aku.time tu an rase macam nk cari almari je,nk nyorok dlm tu patu naseb ar ade dak pompuan tu tanye aku ok ke x?? aku pun cover abis ar aku cakap iam ok,iam ok huh.hahah lawaknye lah ain.da la time tu saki baki demam aku ade agy hahah,patu an mase aku nk anta si ...... tu balik an pun lagi sekali aku nk terjatuh tangge mmg pundek ar kasut ni hahah tpi si...... tahan aku naseb ar kalu x,aku x balik umah laah dik hospital.nurul ain2 da kul 2 lebey da tapi still x ley tdo hahah skunk aku tgh layan lgu2 mariah carey wow cam jiwang je emm haha sekali sekala ape salahnye kn?? td elly tanye aku frus ke ngn dak tu ikhlas aku jawab yes hahah tpi x seteruk yg dulu ye ar perasaan aku snang2 je nk main2kn ek eeee lantak ar kalu ade jodoh ade ar wah ain.aku x tau nk tulis ape lagi ha aku nk cite pasal ape.k ar nk tdo bye2

No comments:

Post a Comment