Tuesday, December 6, 2011

penghujung nyawa :(

tadi kol mak, then suh mak kol balik. time tu saya semangat tgh pilih ayam utuk makanan tgh hari saya. tiba2 je kan mak kol balik ckp "ain, mak nak ckp ni ain redha je ye""
fuh time tu hati ni berdebar2 dahh then mak ckp lagi "ain cat dah mati, semalamkul 1 lebih,"
time tu sepantas kilat saya nagis sekuat hati. sy tanya kenapa? patu mak saya cakap die mati sebab sakit tua. saya sedih sgt2 even kucing tapi kucing saya tu saya anggap macam adik saya. die la peneman saya buat homework time skolah dulu. die jugaklah peneman saya tgk tv, baca buku, gurau senda, kalau saya frust pun saya cakap kat kucing saya (mcm org gila kan??) hermm now die dah xde. kucing saya tinggalkan saya untuk selama lamanya. saya da xde kawan dekat rumah ni. saya x sempat jumpe die. perangai die sejak saya masuk uitm mmg pelik gila. sebelum ni die x berani masuk bilik saya tiba2 je die masuk bilik siap naik atas katil saya lagi tanpa diundang pulak tu. bila saya tgh packing barang untuk masuk u haritu. die duduk and tido atas beg saya. emmm bila ingat balik mesti mcm nak nagis. serious. okay ain yg pergi tetap pergi so redha je. hadapinya dgn sabar


sejak sambung blajar ni mcm2 yg saya dapat. itu namanya tuhan nk menguji saya.

1 comment:

  1. sabar lah nyahh . aku pernah rasa apa yg kau rasa . mmg sedih gila kan ? :(

    ReplyDelete