Saturday, January 16, 2010

Sir haris!!!!!!! Geo Club tired2

hahah aku igt taun ni akn menjadi taun yg best giler tuk aku kerana haha (skemanye ain) still dapat cikgu mats yg paling best giler hahah iaitu sir haris..tapi kegembiraan aku dan kwn2 sekelas tak lame kerana sir haris tidak lagi mengajar kelas kitorunk yang baik lagi bijaksana hurmm akibat dari rombakan jadual huh nk mengamuk pun x ley cuz ni kan arahan pihk atasan but satu kelas mcm x puas ati cuz kitorunk mmg gembira dan selesa ngn sir haris emm so satu kelas amik keputusan nk wat surat rayuan (beruntung btul sir ni sume ske kat die) surat rayuan tu tlah disediakan oleh dua sahabat yg sangat ting tong haha meera ngn aku lah adoi.mmg pening nk pikir ayat da la bm aku ni pandai giler adooo haha so biler surat da siap aku pun tunjuk lah surat tu kat ayah aku.my dad said
"ain ni banyak salah ni,x boley anta camne bla..bla..bla"
ado kalu nk btulkan xpe gak hahaha so aku wat derk je ape yg ayah aku cakap and anta gak surat tu.ya allah nk anta surat tu pun ssh cuz takut,yelah surat tu aku ngn meera main hentam je buat salah ke x lantak kol lah hahahah.time balik aku,meera,fqah ngn qila gi anta surat tu kat ckgu yg wat jadual waktu tu huh
but korunk rase surat kite tu diterime ke?? aku mcm x yakin je hurmm tapi harap2 lah permohonan kitorunk diterima.lagi satu plak pasal geography club aku merupakan setiusaha tuk klab tu and ckgu bagi aku keje so smalam aku antalah keje aku patu an ckgu reject sebenarnya kelmarin pun ckgu rejectd aku pnye keje ain,,ain ikhlas ke x wat keje ni.sian an aku.patu an smnalam mmg banyak keje ar aku nk kne cari owng tuk acara sukan lah,pasal surat sir haris lah (tu je sebenarnye)tapi penat kut cuz aku kne ronda satu bangunan baru kat skolah aku fuhh kurus aku haha tpi nilah keje harian aku kat sekolah sjak dari form3 agy RONDA SATU SEKOLAH haha biasenye aku ngn meera lah..ok patu smalam bile time balik nisa,eika tinggalkan aku haaa.ado sian btul aku ni da la bnyak keje ditinggalkan plak tu but nase ar ade dayah ngn aida hahahaha

No comments:

Post a Comment