Thursday, January 7, 2010

haRi yG ME meMenatKAn!!!

pnat giler hari ni ye lah homework banyak patu ngn kelab agy,persatuan agy hahah aku dari form3 asyik bz je an..ain2 td an ade ar meeting klab geo an aku dapat ar jawatn sebagai setiausaha and meera tingtong tu plak dapat jawatan pengerusi bapak ar pengerusi tu beb.tahniah ek ahahaha.so aku rase bermule next week bermule lah kehidupan aku sebagai seorang yg sangat2 busy seblum ni. ha tusyen,extra class,patu aku nk gi library.(ni lah umh kedua aku) aku slalu lpak library shah alm..tenang kut nk study and pikir mase hadapan.ni lah keje aku kalu aku free hehe aku gi sorang2 hahah.smalam aku start tusyen best gak ar..aku da berazam giler2 ar xnk tdo and ngntuk2 agy kat tusyeen (rasenye da berjaye ckit kut) cuz smalam aku tusyen aku x rase ngntuk.emm tahniah ek hahaha.hidup menjadi seorang nurul ain ni mmg best giler gua cakap lu,tapi kadang2 mcm si.. je haha ye ar kwn2 and kazen aku paham kut ape yg aku maksudkan.haha. td ema da pindah blik kat Sri KL eeeeeee baru 3hari daftar kat skolah cni patu da nk blik skolah lame adoi haha xpe ar mcm lah kat luar x ley jumpe kn?? (ssh ckit kut cuz spm) lgpun emakn cakap x ley amik subjek geo.(jgn amik risiko bahaye) haha so ari ni mmg best gler ar lg satu an aku happy sgt an sume jawatan kelab,persatuan,umah skan,unit beruniform sume aku rembat haha (betapa giler kuasenye aku) da orang vote nk watcamne kn?? haha

No comments:

Post a Comment