Sunday, January 10, 2010

hi tea lembaga pengawas


hitea lembaga pengawas ni diadakan di concorde hotel shah alam (skema pnye ayat da) haha time ni seyes penat ckit ar cuz kitorunk yg kne uruskan hi tea tuk taun ni.so kitorunk da dicide nk wat kat restoran cina.hitea stat dlm kul 3 camtu.aku bersiap kat umah meera haha sume geng kitirunk siap kat umah die make up,baju,rambut sume kat umah die hahah.aku time tu simple je.kakak meera yg make up kan aku.(wah mcm artis plak aku rase hahaha.actually bende ni dari taun lpas but aku tulis ni ciz aku an baru je ade blog so nk kongsikan gak cite ni kat korunk,aku gi umah meera pagi dlm kul 9camtu cuz kitorunk da nk kne ade kat sane dlm kul 12.bnyak bende nk uruskan hrummm,soo korunk tau x aku ngn geng2 aku gi kul bape?? haha kul 1 ptg baru sampai kat sane jaat an hahah.ble sume keje da siap aku.aku ngn gene2 aku pun duduk lah di tempat yg disediakan hahah (kitorunk dpt tempat vip tau hahahahahaha (thanks pn azura) aku harap sgt this year hitea ke dinner ke (kalu ade) hahah lg best dari taun lpas ok

No comments:

Post a Comment