Sunday, December 25, 2011

muzik itu ada ceritanya

now playing: fifteen by taylor swift


lama x dgr lagu ni kan kan kan. cehh bagi saya la kan setiap lagu lagu yg saya dengar mesti semua ada cerita. kiranya ade lah satu satu peristiwa tu. ok for example kat sini lagu faizal tahir gemuruh, bila dgr je lagu ni tiba2 je saya jadi semangat sebab?? sebab teringat dekat kawan2 pengawas skolah time kami semua yg conduct camping. huh syok habis. lagu miley cyrus goodbye adalah lagu yg akan sentiasa saya ulang ulang dan ulang sbb time tu sy dikhianati oleh seeorang. lagu we'll be a dream pulak lagu yg menjadi feveret saya time bulan puasa and time tu sy form 4, lagu ni dinyanyikan oleh we the king feat demi lovato. lagu ni bila dgr mesti teringat dkt member sy (sorry x boleh mention nama kat sini sbb takut ade yg misscomunication)


the next songs yg ada cerita disebalik lagu tu adalah lagu jason derulo, whatca say. okay bagi saya lagu ni best and cerita disebalik lagu ni adalah sgt2 pelik bg semua followers semua. bila saya dgr je lagu ni automatik saya teringat time tuisyen dulu2 hahah sbb time buat soalan hearfon mmg x penah tanggal dgr lagu yg sama berulang2 hahahhaha.

yntuk lagu meet me halfway, keisha tick tock plak.. bia dgr lagu ni seriously teringat fareez(the best ever looseer boy). die secara tiba2 je tau jgn fikir yg bukan2. kalau nk list lagu yg ada cerita pada saya serious bnyak. woww artistik betul la, hahahaha.

itu semua cerita lama. bg saya sesuatu lagu2 x kisah la apa lagu pun mesti ada cerita or memori2 hidup saya. (boleh tahan jiwang aku ni) sbb saya suka dgr muzik tp x pandai bermain muzik kuang2



sekarang

lagu yg sentiasa bermain2 di laptop dan hanfon adalah lagu najwa latif= carta hati hahahhaa. sebab?? hati sudah dicuri kowtt.. ewah2

No comments:

Post a Comment