Saturday, September 10, 2011

superbb "best"

saya x dpt cuti lahh. terpakse kerja. actually saya memang nak sgt cuti tu. sgt sgt nak. sebab sedare saya nak dtg rumah. this year sy satu family x balik kampung, sbb kereta tiba2 buat hal. saya dah lama x jumpe diorang sejak saya berkerja ni. always busy2. soo saya ingat besok sy dpt jumpe diorang. tapi macam takkk je. another one things is besok banyak kawan2 saya buat open house. memang saya nak sgt pergi. sebab saya tau next year memang susah untuk saya beraya and berjumpe mereka, sebab masing masing akan busy dgn study. yess saya sure sgt2 sbb cuti raya bukannya lama mana pon. x sempat pon nk pegi open house sana sini. kadang2 saya terfikir yg saya ni asyik2 busy dgn kerja kerja2. sometimes ade jugak kate kat diri sendiri adakah saya ni lupakan kawan?? my bff slau jugak ajak gi sana sini and saya mesti ade hal. iam sorry girlsss. aishhhh. dugaan hidup tahun ni superbbb "best" laaa.

No comments:

Post a Comment