Friday, September 23, 2011

forever and alwayss mcm ni ?????

hidup 1 hari ini
pagi
-bagun pagi gosok gigi mandi breakfast then gi kerja di carefour shah alam seksyen 23
-then samapi je bukak kedai then bukak kaunter grolier
-fiza and zira dtg bertandang kesini
-terasa malas nak sapu sampah pagi2 soo tido kejap lah :p
- lepastu sapu sampah kira stok pastu bukak laptop, apa lagi saya layan movie la korea pulak tu (tetibe)
-bila da boring saya lepak dgn org ice blanded soo it time for strawberry oreo. aishh bende yg sama je hari2 saya minum.
-lepas tu ambung tgk movie sampi lebam secara x sedar saya tido dpn laptop


petang
-arm dtg bertandang dgn membawa 2 bungkus nasi dagang (katanya lapar soo die bantaii nasi dagang tu dulu ishh lapar betul)
-saya?? saya x mkn lagi still layan FB (membosankan betul)



malam
- haa saya tgh tulis blog la ni, arm keluar dgn kawan die gi minum kat mana tah (lantak sana) saya sorang2 kat sini (lagi bagus yessss)
-now saya tgh layan perasaan+berangan opsss berangan apa?? jgn sibuk nak tanya hekhek
-lambat betul nak balik nih..
-k bye bosan je


erkkk now kenyang and rasa nak tido la pulakkk.....

No comments:

Post a Comment