Sunday, September 25, 2011

story about us (chapter one)

ehem ehem ini bukan lah novel bersiri or what ever lah just nk story je sebagai memori yg sanagt2 seronokk pada tahun ni. yeee iam fall in love againn. sy nak memorikannya dlm blog saya. sy tahu iam looser in love. kalau semua org nak ckp sy poyo ke, or somthing else ke. who care!!! that my own blogg.

nama watak
kwn saya;dayah
si dia;ashari



satu hari di ........ sy nampak die(ashari) duduk di .... ahh org baru la tu kowtt. sy buat derkk je tapi kwn saya dayahh ckp die hansome, mata macam org arab but saya ckp ''ala biasa je tu'' (ego la katakan) x mengku bende yg realiti. ok hari2 yg mendatang saya berkerja mcm biasa x ada apa yg berlaku pon. kitorunk mcm x kenal je. satu hari sy dan dayah nak makan di ....... dan nampak die pun makan sorang2 kat situ, sy just senyum je. and senyuman saya dibalas wowwww. hati sy tiba2 gembira dgn ciptaan tuhan yg tampan ni (alamakk apahal ayat sy mcm ni ha??) ok senyuman tu habiss disituu je. hati saya sgt2 gembiraa

selepas kejadian senyum senyum2 tu sy x tego die pon, sbb saya fikir mesti die ni jenis org yg x banyak ckpp. ok finee sy malu nk tgo wawawa. satu malam saya pergi jumpe dayah di ...... sy pon lupa la apa tujuan sy nak jumpe dayah (cerita ni da lama) ok kita lupakan tujuan sy tu. sampai2 je dayah xde :( mana die pegi ni??. saya sgt terkejut bila nampak dia ada dkt situ. dia ckp dayah gi solat jap. ok sy tgu kat tepi tuu. actually sy blushing gila... time ni lah baru saya bercakap dgn die. die tanye sy mcm mcm (ternyata die banyak mulut) yeah masing2 kenal kan diri each other. study mana?? sume sume lah. haha masa tu sy tgk muka die zoom in betul2 yes apa yg dayah ckp memang betul. sy rasa saya suka kat dia.. (mcm mcm la ain ni) bye. saya ada berita sedih iaitu........

to be continued

No comments:

Post a Comment