Monday, September 19, 2011

apayangsayatulisni???

iam just having my lunch erkkk alhamdulilahh. just keropok lekor actually. kihkih . soo nasi maybe sukar nak sentuh da sbb kenyang. ok next month saya berhenti memang seronok la. nak enjoy and duduk rumah diam2 boley?? heheheh.now iam just lepakking and online fb. sakai kan?? memng sakai pon. adess next week fiza and zira last. xde sapa dah nk dtg lepak2 sini. yelaa sume da stop keje kan. dpt gaji shooping gila2 bestnyaaa merekaaaa. dah macam rumah kedua dah kat k4 ni. aishh this year banyak tempat saya keje kuang kuang. segala mcm keje saya keje. tapi yang paling lama ialah saya berkerja di grolier asia lahh. aduii miss sgt nanti dgn buku2 and mainan2 kat situ. budak2 kecik yg annoying tu. nak kene ajar dorang ABC bagai (mcm cikgu tadika je) yess iam done doing my work at grolier. it soo much fun when we with chilldren. banyak bende yg saya belaja. belajar bersabar, belajar mcm mana na berkomunikasi dgn customer. belajar mcm mana nak buat presentation (ini yg best).

No comments:

Post a Comment