Wednesday, September 14, 2011

khamis 15/9

hello malam ni saya rajin pulak nak tulis blog. saya baru balik kerja ni. x lah rasa penat sgt sbb keje pon xde lah teruk gila2. still ok lah. hari ni saya rasa biasa2 je. tapi kadang2 bila saya sorang2 dalam kedai saya mesti pikir yang bukan2 and secara automatiknya mood saya berubah kadang2 sedih kadang2 happy kadang2 excited kadang2 nervous aishh mcm mcm lahh. saya rasa sedih bila saya rindukan seseorang. sya rindukan kwn kwn saya. sbb dah lama x jmpe diorang. saya rindukan yusra yang ada dekat perantauan. saya rindukan A. saya rasa nervous bila saya fikir pasal nak masuk UITM, kadang2 excited. itulah manusia macam2 perasaan yg kita rasa. tak semua hari2 manusia itu semua indah2 and happy je. macm tadi saya tiba2 teringat pasal cerita2 dongeng saya dgn A xde lah nk dongeng mana pon. cuma sedih laaa saya msj x reply. macam saya sorang je yang sayangkann die tapi dia?? buat derk je kat saya. adelah jugak saya berazam jgn ada hati and ingat kat die lagi. tapi macam susah je.. aishh dari dulu sampai sekarang saya mesti faill dlm bab bab relationship ni.. ada yg ckp saya ni memilih. haruslah kita kene memillih. pilih yg terbaikk. memilih pon untuk diri kita jugak. lantak situ laa. jgn layan sgt perasaan tu nurul ain. biar mampos situu

1 comment:

  1. sayng!!!!ak terharu ngan ayat ko!!!!ak sayang sangat ngan ko...n ak rindu tahp maxima kat ko...ko jgn lpe ak taw....luv u...i'll always remember you...

    ReplyDelete