Saturday, September 24, 2011

pipi saya semakin mengembangg

inilahh rupa saya sekarang


alamak saya semakin semakin semakin tembam laa. dulu mmg da tembam dah. now semkin menjadi jadi je saya tgk... over eating la ni. ngeh ngeh. ahh lantak situu. mana x nyee. kedai dah dekat dgn food court.nah amikk niat tu asyik nak makan itu ini je. (itu kalau musim sy kuat mkn) tapi kalau bukan musim saya makan. nampak KFC pun saya buat derkk je.. betull nii sy x tipu laaa. sekarang ni dari pagi saya x breakfast apa2 pon. dan saya laparrr. tapi nak makn apa??? erkk syx taulahh. bila ingat nak mkn je mesti hati sy ckp

"ishh ainn jgn mkn la nanti gemokk, kau nk ke badan kau mcm tong drum?''

and kadang2 hati sy ckp mcm ni
'' alahh mkn je selagi terdaya, lantak situ apa org ckp,kau kurus pun bukannya cantikk pon''

banyaknyeee hati saya ni berkata2.

but it ok laaa nanti bila saya duduk uitm puncak insyaallah sy akn susut sebab mesti saya homesick kan kan kan?? rindukan semua di shah alam (padahal sejengkal je pon puncak perdana tu) bila2 masa saya boleh balik..

boleh percaya ke sy susut nanti?? mcm angan angan masa saya form1 jee kan amirah hussain??

jeng jeng jengg....

k bye


No comments:

Post a Comment