Sunday, September 18, 2011

nk muntah boleh tak??

now saya sudah rasa muak yg amat sgt. sbb penyakit gila bosan saya sudah menyerang. ok sampai bulan 10 je la jawabnye. so lagi 16 hari lagi nak duduk rumah. now kene plan apa aktiviti saya dlm tempoh 16 hari tu. ha?? tau dah mana nak lepak nanti. JALAN KELAPA BALI SEKSYEN 18. (tempat yg strategik utuk saya) eh rumah makcik saya la tu. sabar2 lagi sebulan lebih je x lama pon. nanti bila duduk puncak dah x dpt duduk rumah , lepak2, bagun lambat2, makn tido mkn tdo dah kan?? so dlm tempoh 16 hari tulah saya nak melakukan semua itu. (anak dara zaman sekarang memang mcmtu ke)anak dara zaman moden. eh tapi jgn ingat anak dara yg mcm ni x pandai nk buat keje2 rumah tau. cite ape ni ain?? ishh. lepas ni saya da xnk tgk muka carefour seksye23 ni, saya nk tinggalkan semua kenangan kenangan (tgn didada mata keatas) saya yg x best tu jauh2. :( sedih x??? memang laa sgt sedih. tapi x lah sesedih cerita zaman sekolah.



No comments:

Post a Comment