Saturday, December 3, 2011

"rombongan cik kiah"

haiiii. cehh ayat keterujaan lah pulakk saya ni haa pstt nk bagi tahu ni sekarang ni saya berada di shah alam. hehe kalauboleh saya nk ulang alik jee dri uitm tu tapiiiii.. errr tapiiiii mcm takk je. kesian x?? actually duduk kolej lagi senang kowt. tapii tapiii ergggh. x tau nk describe macam mana tentang hidup saya di kolej. kadang2 saya rasa okay kadanng2 rasa mcm x? emm entahlah. homesick terlmpau ke?? ishh tak jugak sebab saya x nagis pon heeeeeeee.

minggu ni mmg penat gila babeng la kan tapi still saya boleh tahan lg penat tu sebb diri ini sedar akan kerja2 or assigment2 dri kos ni bnyak outdoor. aktiviti itu ini, perform itu ini. haaa mmg saya suka bende2 mcm ni sbb xdelah nk baca buku tebal2 tu. huh. just penat je. x kisahh pon.
next week da mula da latihan perbarisan. wowwww perbarisan?? hahahhaha lawak2 tema die mmg terbaik la "rombongan cik kiah" hahahaah cool gilaa.

now da x tau nk cer apa lagi menulis blog pada kali ini adalah sebab hanya utuk menghabiskan masa yg terluang menunggu member yg ckp nk jumpe but still x inform apa apa lagi. aishhhhhh k bye. terimlah pic saya dibawah yg muka ala2 x bersalah

k bye

No comments:

Post a Comment