Wednesday, December 28, 2011

ishh ishh mcm tu ke??

okay hari ni baru saya sedar pasal semua bende. haa tettt bende apa tu ain?? emm nk mention x boleh sbb nk jage hati org itu ini soo siapa yg makan cili dia terasa pedasnya ok??

ehem2 first sekali saya sangat sentap dgn individu ini (ini kes kepercayaan la kiranya) emm kawan xde la lama sgt but susah nk percaya individu tersebut. then bila hati saya dah mula nk try2 percaya kat individu tersebut adalah satu hari tu tuhan nak tunjuk kejadian sebetulnya. time tu mindset saya terus ckp mcm ni "puihhh pegi lantakk sana"


second individu pulak pon lebih kurang mcm tu ceritanya. yg die ni sy x kisah sgt sbb mmg emmm eh entahlahh susah nk cer pasal individu yg num 2 ni. yess individu ini sgt complicated nk describe diri die


ok sekarang ni mereka berdua benar2 buat ati saya rasa keliru, hahha ituu diaaaa. ok lah guyys nk keluar ni. hang out lagi bestt

cauuu

eh sorry kalau tersalah eja ke apa. sbb malas nk chek balik

No comments:

Post a Comment