Friday, November 25, 2011

plzzz cairkan hati saya utukmuu

besok tgh hari sy nak balik shah alam. sebab shah alam sgt rindukan saya am i right?? yeee lahh. hahah secara jujur sejujur jujurnya hati sy mmg bukan 100% dekat puncak perdana (eh bukan bnci tau) tapi baru saya tahu yg hidup sendiri dekat puncak perdana ni sgt2 x best betol la. ok kene cari makan sendiri, kene basuh baju sendiri (actually x basuh pun,sbb sy bawak balik rumah) tapi sumpah la mmg life saya sekarang beza gila gila gila depends life yg dulu. rindu mak ayah, kucing, nazurah, ateh, kawan2 skolah semua yg ada kat shah alam semua saya rindu. emmm kalau nak ikutkan hati saya nk ulang alik or drive sendiri dri shah alam ke puncak perdana, tapi memey tak ah kann ayah konfem2 x kasi punya nak drive. huh jgn haraplahh en baharuddin nak percaya anak perempuannya yg bernama nurul ain tuu. aishhh, sebab tu la lesen x dpt2 pun

harapn saya adalah semoga hati saya ada di puncak perdana ni. k bye

No comments:

Post a Comment