Sunday, December 18, 2011

pwtc

ari ni nk cer pasal 1 malaysia tv dekat pwtc. okay actually pagi tadi memang malas gila2 nk bangun utuk gi acara tu sbb penat kowt sakit pinggang bontot sume. so da decide X NK GI K BYE. haha pastu sheera ckp kene gi jugak sbb nama da bg dkt miss hajar. aduii masa tu da pukul 10 lebih kowtt mana sempat. bas da sampai plak tu. so dgn gagahnya saya turun katil and mandi dgn pantas. fuhh macam explorace and ini serious!!! sheera bgtau member die suh bas tgu jap. ok bila smpai je dlm bas, bapak segan ah sume da ada tinggal saya and member sy je.. sorry miss iam late. sampai sana saya saje nk cuba nasib untuk gi audition utuk jadi pengacara. woww nerves gila bila turn saya. memang terasa suara gegar2. xpe2 first time memang mcmtu. num audition saya adalah yang ke 11. harap2 bertuah hahhaha.

bnyak jugak artis yg dtg macam the faboulus cat, nadhirah,rini, monolouqe, perdana menteri kita dato najib, kamal adli, etc so ini adalah beberapa pic yg sempat diambil. kebanyakannya bnyak dlm fon member2 la


coreographer utuk groupp induction saya.

with our malaysia director ahmad idham, admire betul kat die ni

yg ni bestt sbb dengan kamal adli. emmm okayy memang hensemmm hahahahaaha.

kesimpulannya dari malas gila babeng nk gi bertuka kepada semangat and happy bila sampai. hahahahhahahaha. harap 1 malaysia tv ni mendapat feedback yg baik dari rakyat malaysia semua. sokonglaaaa industri hiburan tanah air. kecik je kowt industri ni kat malaysia. yohooooo


2 comments: