Monday, November 14, 2011

menuju puncakkk!!


helloo selamat petang kawan2 and para bloger di malaysia (ceh mcm popular sgt ke blog sy ni) okay hari ni 15/11/2011 soo besokk 16/11 sy baru nk melangkah ke uitm puncak perdana (suka sy sbb dekat gila dr rumah) hahahhah perasaan sy 2bulan pertama dpt tawaran?? haruslaa teruja tapi xde lah rasa sgt. but bila dah dkt2 ni hamikk kauu mmg rasa mcm sedih sumpah sedih wehh. asyik nak marah je ni nak mrh, tu nak marah. kesiann mak ayah sy sbb nak layan kerenah "gila" sy ni. huahuahuaa . emm saya dpt kos creative tecnology (screen). actually sy da kemas barang2 saya sejak 3 hari lepas (huh macm lahh nak study kat oversea) tapi hari ni baru semua complete siap sume. mula2 saya gila bangge hanya bawak 2 beg jee.. tapiiiiiiii!!!! bila dipikir2 balik ditolak ditambah didrab dibahagi semua soo inilah hasilnyaaaa dari 2 beg menjadi 4 begg segala bende sume nak bawak haha. yeahhh haaa lantak sanaa.. tapii sy lupa something emmm saya lupa nak beli makanan saya dekat puncakk. huhhhh kuat makan betoll laaa sy ni. dasarrr gemok!! (ayat mira)kesimpulannyaaa ialahh sy actually berangan nak jadi seniwati hahahaha or jadi mcm shamsul yusof (cehh poyoo, jgn hanya berkata2 ye buktikannn)

kepada nuramirah hussain, aida yafizam, nisa and liyana jalal good luckkk yeee korunkk.
tak lupa juga kepada rkn2 pengawas yg lainn PENGAWAS ROCKLAHH hekhekhek.

kepada rakan2 yg nk mula sem 2 bidayatul hidayah, zulikha illya, afiqah, ponn good luckkk yesss iam damnn sure gonna misss u girls

cer mcm nk pegi jauh sgt je. kbye

No comments:

Post a Comment