Monday, November 21, 2011

cerita puncak perdana

tgk pic dekat atas tu?? mcm mana agak2 korang semua nak describe kan pic miley tu?? agak2 mimik muka mcm tu perasaan apa dia rasa?? haaa suram muram, sedih kan kan kan. yeah post sebelum ni mcm semangat je kan nak datang puncak sume brg nak bawak tapi bila dah sampai tu rasa takut paham2 laaa. sy rasa mcm budak darjah satu bru masuk skolahh jee. bukannya apa. saya x penah berpisah/berenggang dgn mak ayah saya emmmm. even dekat je tapi entahlaa. ahhhhh forget it. emm tadi kann saya balik puncak sbb smalam lepas MDS sy balik rumah. mak ayah anta sampai dpn kolej. bila da naik jee tiba2 mak cik cleaner panggil ckp yg mak saya panggil. sy turun la balik pastu tiba2 mak peluk aduhhh makk plz jgn buat drama. sebak ain tahu takk. nak nagis but cover. xnk ahh nanti org lebel "anak manja" emm xpe la sabr je ha nk tunjuk jugakk la bilik sy kat sini
nilah meja sy utk makan,minum, online,baca buku, buat buat assigment semuaa cehcehh. ha besar x broadband saya??? haa puas hati saya hahahahaha. semangat gilaa!!


ini pulak almari baju> (kenapa kecik ek) ceh demand pulakk dahh hahaha sori la sepah sikit ka bawah tu.


ini katil untuk saya tido dan membesarkan diri hahaha owhh katil aku sayang kau


tuje nak update kbye

No comments:

Post a Comment