Thursday, November 3, 2011

kesian aku an??

aku kesian sebenarnya kat diri aku ni. (untuk hari ni) okay now baru lepas mandi segar gila la ni. nak cer sikit yang tadi aku tergelincir dkt bilik mandi damnn aduhh da la satu hari ni membengang dgn dia sbb aku x suka perangai dia yg anoying tu. kalau aku ckp x suka so maknanya aku x suka ha kau pon mesti tau aku x suka kan kan kan?? eeee tapi mcm biasa aku tetap ckp ngn dia dgn nada hipokrit kihkih sebab aku x nak kau kecik hati dgn aku, macam2 hal lahh. tula nampak je aku ni mcm xde pape. x marah sana sini tapi hati aku yg membara ni?? tuhan je yg tau. aku buat x layan je. suka simpan dlm hati.


besok jumaat. yeahh aku rasa besok macam aku last sbb sabtu ahad cuti isnin separh hari emm tah2 suku hari je. ahhaah yeahhh lepas tu lepak seksyen dua makan ABC harap2 jadi ahh slurppp sedapnyaaa ABC tgh2 hari buta pulak tu. wah wahhh. malas nak taip k bye

No comments:

Post a Comment