Monday, March 15, 2010

wak lu!!!!!!!!!!!!

aku mmg sakit ati gler arrrrrrrrr bknye ape taun ni mmg xde sape pun yg bawak aku kuar. parent aku jgn harap arrr duk umah je tau.... sooo mmg taun ni XDE SORANG PUN YG BAWAK AKU KUAR. soo aku bnyak kuar sendiri lah. aku tau lah aku skolah lagi tapi mestilah kadang2 nk have fun gak annnn. xkn 24 hour nk tgk buku jeeeee. giler lah aku. huh ni biler aku nk kuar mak cakap aku nk kuar ngn "the looser guy" (yes mak aku tau pasal die) tlggg ar aku da xde pape lah ngn die..... lagi satu x suke orang yg cakap nk dtg tapi x dtg2 sampai skunk. kalu dulu ajak aku kuar sane sini boleyyyy (aku x kesah sume tu) tapi susah sgt ke nk dtg rumah aku. bukan nye beribu batu. kononnye smalam ckp sayangg aku.......


kalu senang sume datang kat kite tapi kalu susah sume mcm ~!@#$%^
manusia manusia. kesimpulannyer skunk aku mmg streess ngn orang yg aku x puas atiii
dari aku x buat jahat kang aku buat jahat kang baru tau
hate people selfishhhhhh

No comments:

Post a Comment