Tuesday, March 30, 2010

congratulations abg edy and kak bella


masihkan anda igt tentang post "stay tuned" tu?? haha tapi post tu da didelete da sebab ramai sgt orng tanye ape bendenye hahahah..so inilah beritanye aku tersangat2 gembira bile ateh msj yg abg edy akan melangsungkan pertunangannya bersame kak bella pada tarikh birthday nisha iaitu 7/8/2010 kalu x silap jatuh pade hari sabtu. wow this is sooo collll yaww!!! iam sooo excited for this and very2 hppy tahap gaban hahaha.


memang x sangke yg abg edy akn bertunang lawhhh dulu kecik2 masok longkang tangkap belut, hahah perangai yg selalu buat ateh marah. last2 nk tunang da die ni . bagi aku walaupun bertunang aku rase mmg excited dan, aku mmg x sabar nk tau pakai baju ape tuk hari tu. yesssssssss aku batak abg sedare aku nk tunangggg!!!!!!! yeiiiiiiii yeiiiii. oh ye aku nk ltak gambar die ngn kak bella tapii xde dongggg abg nick da buang da dlm pen drive.

No comments:

Post a Comment