Monday, March 15, 2010

nur nazurah azami












see all the picture this is nazurah azami tintong yawww my lovely kazen yg paling2 gilerrr post ini ditulis diatas permintaan nya sendiri. disebabkan aku syg die sgttt2 aku tulis lah pasal die. ok die skolah kat SKI Klang, lahir 5/5/1993 (same ngn mira hussain yaww) hahahahahahah aku slalu hangout ngn die. shooping bersame,sleepover bersame, jln2 bersame nangis bersame but boyfrendd x same ekk hahaha aku bradpitt die nye bf tauke kedai buku rajendran tu haha (just kidding nazu) ramai yg menyatakan yang kami ni kembar is it true?? maybe sbb da slalu bersame sejak baby lagi tu lah yg acuan muke tu same but aku lagi cute lah hahaha. tak tau da nk tulis ape, aku sudah ketandusan idea. taun ni kami amik SPM bersame takut kowt atoiiiyaiii apa boleh but kne amik gak kan. SPM tu penting. satu je aku nk cakap yg aku mmg sayang nazurah sgt2 sbb da mcm adik sendiri . haa lagi satu nazurah ni suke sgt ngn selena gomez aku plak miley cyrus kedua2 nye bintang disney.YES KAMI BERDUA SUKA DISNEY HA HA HA. soo ti je lah yg aku dapat tulis pada malam ini terima kasih



No comments:

Post a Comment