Friday, October 28, 2011

asam garammm kehidupan nurul ain

wahh lamanya x update blog ( xdela lama mana pon bengong) hehehe banyak dowhh storry morry nk share (ok saya gebang je actually) saya da x bawak laptop dah gi keje sebab sekarang ni banyak pencuri/perompak/pemukau dan sewaktu dgnnya. soo notebook ni da lama jugak da meneyepikan diri di siang hari ok lets start to my first story

hanfon saya kene curi
dgn jaya nya saya merelakan hati bg fon saya dekat org. salah saya jugak sbb percaya dgn penyangak tu. (sy ingat die kwn bos saya) sy bgjela die pinjam fon tu. emmm time tu sy serabut dgn makcik ni (customer) yg bising nak itu ini tanya itu ini. mungkin xde rezeki kowtt. memag pekak la telinga kau wahai penyangak sebab amik fon saya kbye.


hangout time square
saya hangout gi ts dgn shikin,gjah,shira bersama adiknyaa. untunglaa semua pakat dok shoopingg saya ngn gjah je cuci2 mata?? niat bershooping terpaksa dibatalkan sehari sebelum pergi sebab fon saya kene curik. habis hilang sume mood. bangang nye pencuriii.


hari nak daftar semakin hampir
bulan dpn nk gi daftar uitm sumpah nervous gila babeng laa aduhhh. boleh ka saya bawak kos tu?? kalau direnung2 an balik ape jee kos yg saya layak kat uitm tu?? ciput je kowtt. mcm susah je kos tu (alah sume kos susah)

hati x berapa nk tenang
first sebab fon ilang??? kalau la ade org simpati nak bg blackberry ke,, i phone ke wowww syurga beb. kuang kuang kuang

No comments:

Post a Comment