Monday, October 3, 2011

kawan saya diperantauan


nak cer pasal kwn sy diperantauan
nma die ???????????????
errrrr??????????????????????????????????????/
hahah nama die nur yusra binti rahizan (betul tak?)
kenal die kat carefour seksyen 23 shah alam selangor darul ehsan
tanggapan pertama bila sy jumpe die ialah

1)die seorang yg nerd
2) budak baik dan x nakal
3)x rock

but bila da kenal ngn die semua yg sy rasa tu dusta belaka
ternyata die ni spises sy,mira,dayah,aida,nisa,chicok,yana and zulikha
sgt sgt rockkk. dan sportingg. now die dekat jordan
jauh tak? kan kan kan.
die amik kos ekonomi islam kat sana.
die pakai tudung labuhhhhhhh
wahhhh wahhhh wahhh
mcm x sangke da x diduga jeeeeeeee
ngeh ngehhh.

pesanan nurul ain kepada nur yusra
weh aku rindu nk makan maggi goreng ayam ngn kau
aku suke tgk kau marah epol haritu (pasal hearphone) semata2 nak pertahankan aku
aku rindu nak nyanyi2 lagu hidustan kau tu
(x habis ngn SRK KAU)
bila kau da grad kat sana nanti and kau da balik malaysia kauu luluskan loan aku tau hehehehe
ha lagi satu and penting sgt2
plzz suh adik kau stop call me ''achik'
k bye



No comments:

Post a Comment