Thursday, October 6, 2011

haha??

ok saya baru tau yg die da gi oversea, emm apa die buat kat sana?? study?? keje?? competition?? nak je saya tanya soalan2 ni on the spot kat die tapi saya x boleh la sebab sy tau sy x perlu nak sibuk2 hal die lagi. tapi hati saya ni still meronta ronta nak tahu perkembangan die. knp jadi mcm ni?? sy x sepatutnya amik tahu pasal die sebab die dah ade org yg care pasal die, die da ade org yg punya. bodoh kan saya ni??

dulu mcm mcm sy janji dkt diri saya. x nk ingat die, lupakan die, jgn amik tau pasal die apa jadi sekarang hahah. mcm hape je perangai saya ni. susah untuk saya gembira kalau nk story pasal sy ngn dia ni... org lain pon ade first love jugak tapi still boleh control frust dan boleh untuk lupakan first love diorang. tapi saya?? sikit2 ingat sikit2 ingat. bila nisa ckp kat saya yg nisa jumpe die saya terus tersenyum gila2 sorang2 kat sini. kenapa saya suka?? sedangkan die langsung x ingat saya pon


perkara da 4 tahun lepas kowtt actually da boleh lupa mcm tu je dan buang dlm tong sampah je. tapi kenapa die susah sy nk lupa. sbb tu ada org ckp jgn terlampau sgt dgn org yesss saya setuju,kita x boleh terlampau sayang kat org. nanti jadi macam saya..

saya x tau la apa yg kwn saya ckp tu betul ke tk die gi oversea. sbb die selalu suka gebang. otak x centre. tapi dri apa yg saya tgk mcm betul. emm complicated gila2


saya harap ada org yg datang selamatkan saya dari bayang2 first love saya ni.

No comments:

Post a Comment