Thursday, July 14, 2011

tidak perlu tajuk disini yee

dulu cuti sekolah sekarang cuti berkerja pulak. heheh lagi 3 minggu aku untuk habiskan kerja2 aku kat situ. lepas ni nk puasa harap2 puasa tahun ni aku dapat manfaatkan dgn sebaik baiknya... manelah tau dapt petunjuk dari yg maha esa ehehhe. senag cite tujuan aku membloging hari ni adalah disebabkan bosan yg melampau disini.. keje bosan, cuti pun bosan. walaupun cuti adakalanya bosn tapi aku still suka cuti sbb dpt tidur dgn lamanye. hehehhe. kemasukan uitm second intake bulan 11?? eerrr lamenye. boleh enjoy lagi. heheh x semua org dpt enjoy mcm aku ni untungnye saye ni ahhaha soo aku hargai sgt2 . harap2 kali ni aku dpt tawaran belajar tu. xkn selama lamanya aku nk mcm ni. keje pon goyang kaki je. x mencbar langsung... soo hanye UITM jelahh harapan ku

"uitm tolonlahh luluskan permohonan sy, hanya awak yg ku harapkan''

amboii ayat tu mmg x tahan. rase mcm sedih je bila tgk kwn2 yg gi poli arau tu dah blajar kat sane. dah lah kos yg aku nk tu aku dpt. perghhhhh mmg terbaiklahh kau tak pegi kan?? nampaknya aku akn berpuasa di tempat keje selama 6 hari lahh.xpe ain pengalaman tu.. tapi bulan ramadhan tahun lepas yg aku rase bestt. first sebab time tu aku still warga SMKS19 yeahhhhh. sumpah gua rindu sahabt2 gua. raya pulak raya tahun lepas lah yg paling x best sebab SPM memanggil manggi aku. alhamdulilah lahh aku dah pun tamankan SPM aku, result pun dah keluar dan aku x percaye dgn resault aku, frust pun ade gak sbb ekonomi ngn geo aku B kalaulah A perghhh tercapai hasrat aku nk naik pentas... tapi thanks lahh kepada cikgu2 yg x putus2 marah aku untuk teruskan perjuangan hahaha. aku kan pemalas nk belajar. asal ade kelas je mengantuk. and dgn jayanya aku bantai tido dlm kelasss. hahahaahah ishh ni pehal pulak aku cer pasal skolah ni?? hahha rindu sekolahlah katekan


aku penah cakap yg aku xkn rindu dekat skolah. tapi sekarang apa yg aku ckp dulu tu sume salah hahahhaahahah aku rindu sgt sekolah. aku sgt rindu senior batch pengawas smks19 hvoc gila lahhhh wehh. lebih2 lagi time jage pagar sekolah org lain masuk kelas dlm 7.45. ak and the geng pukul 9 pon belum tentu masuk ahahhaha. kami sangat suke ponteng kelas BI sorry sir. hahahahaahhaah



papepun kesimpulannye aku xde keje hari ni

wirarians ilove uuu. xdelahh nk love sgt ahahah (ayat kurang diajar)

No comments:

Post a Comment