Saturday, July 9, 2011

kebahagiaan dlm kegembiraan

yeahh hari yang ceria.. ceria lah sgt ain.. stop2 lahh jadi hipokrit.. diri kau mane boleh tipu. hahaah rase rase mcm nk buat azam baru lah?? aik sekarang dah bulan 7 dah nk masuk bulan puasa dah.. org kalau nk buat azam mesti awal tahun kan?? hahaha azam baru aku adalah nk rehat sepuas puasnya dekat rumah yeahh mmg ini yg aku nanti nantikan sejak azali lagi. lambatnyeee tawaran kemasukn. eeeee hahha kang bila dapt kang menagis2 nak balik rumah plak adoii soo kesimpulannya manusia mmg tidak pernah puas betul tak?? seyes dowhh kalau dpt tawaran blajar ni aku nk blajar betul2 xnk main2 cam dulu lagi sbb susah kot nk dapatt sambung mana2 lagi sekarang. (ain kau jgn nak angan2 je tunaikan hasrat kau tu) yeee aku akn berusaha. aku dah cakap dah dgn bos yg aku nak benti kerja bos aku just repply ""k" je and "selamat berjaya" aku xnk lagi dapat result yg biasa lagi. aku nak kebahagiaan dalam pembelajaran sebab aku sentiasa x bahagia dlm percintaan uishhh ain pehal kau ni ha?? cinta2?? cinta tu ape? kau penah bercinta ke??

No comments:

Post a Comment