Sunday, July 24, 2011

no need a title

pagi pagi dtg keje, budak kedai jamu ni cakap

"ain tadi org carefour tangkap gambar kedai ain"
sumph aku cuak gila, aku tabye lah kenapa, die ckp sbb aku bukak lambat. just lambat 3 minit je pun. tapi bukan kedai aku sorang je rmai lagii yg belum bukak lagi. mmg cuak habis habisan lahh. tapi xpe sbb abg security tu ckp xde ape pon. sbb nanti just dpt surat warning je kot.so lupekan lah hal yg tadi tu ye. hari ni aku sorang2 kat kaunter en siva xde sbb off hari ni. lambatnye nk tgu bulan 10. mmg tahun 2011 menguji kesabaran aku. mati2 aku ingat bulan 5 aku dh sambung blajar. tapi asap2 belajar je yg aku dpt. org lain sume sibuk dgn assigment sana sini, result E pun still dpt study kat IPTA. maybe rezeki die dulu kot. xpelahh. hahaha redha. enjoy puas2 dulu.

No comments:

Post a Comment