Monday, March 19, 2012

kalau bisa aku ceritain, pasti kalian tidak akan percaya!!

tajuk kat atas tu cuba teka dialog filem apa?

yelahh filem hantu kak limah balik rumah, arahan mamt khalid
tadi exam ade kuar pasal mamat khalid ni
mesti korang tertanya2

"ainn boleh jawab x?'"
lalu ain pun berkata

"jgn tanyaa akuu laaaaa"
nampak x? kesusahannya disitu?

lepas exam terus tanya kepada si monyet ni, sebab die pon exam jugak
die ckp die pon down gila babi, sbb die x tau nk jawab apa
(same goes to me la monyet)
lepastu aku x sanggup tgk die frust menonggeng
aku suruh die tido, tp kata nk text balik,
tapi
jam berganti jam, mmg haram nk text aku,
tidoqqq ja hang tau,
it oklaaa.


bosan punya bosan tgu si monyet ni, aku tanya si sharafi amacam paper??
dia marah aku balik.
okkk hari n hari org marah2 and frust2 kowt
(samalah dgn aku ni)
tapiii bak kata shafiq
"redha dan tawakal, jgn lupa undi die hero remaja"
eh die ni.. mcm tu pon boleh ke??

haaa lgi satua an. amirah ckp akim ajak hang
eeee x nk akuu.
sbb mcm malu ngn dia
ahahahahah


No comments:

Post a Comment