Monday, January 9, 2012

that reality nurul ain!!!

bila tgk tgk balik blog saya ni huh memang macam zaman dulu2. pic sume yang lama2 (rambut sy pendek lagi) hah malas nk edit sana sini. lagu blog ni pon ilang. tah macam mana boleh ilang pun saya x tau aishhh.. background x yah cakap ah suram muram and lebam. hahhaahah.


ok x nak cite lebih2 pon pasal background segala bagai sbb tujuan tulis blog ni pon nak kecoh sikit yang storyboard saya da siap" hahahah (jgn nak bnagga sgt laaa ain) aishh x suka la lukis kartun2 bagai. tapi actually ade lagi assigment2 lain yang belum settle but saya still adap laptop. ainn ainnn apa nak jadi tah.. sekarang ni diri saya mcm huru hara sikit ah (saya rasa je) DANN SEMALAM ADALAH HARI YANG SIKIT LAGI SAYA NAK PENGSAN hahah. semalam kelas pagi, then ptg sampai pukul 9 pukul 9 tu terus gi dupa cendana untuk film screening. saya x tau la apa tajuk film semalam saya layann je cukup masa balik.. tgk2 member2 saya da kedepan dah berjalan saya still terhegeh2 nak jalan terhegeh2 nk turun tangga. aishh kaki saya gedik sikit sejak kebelakangan ni. rasa nak balik je mintak mak urutkannnnn


pastu bila on da way nak balik kolej tetiba terserempak member kelas group B ckp yang group saya tgh buat storyboard dekat cafe. reaksi dlm hati saya: "damnn aku baru nk golek2 atas katil" haha tapi diatas komitment keje saya pergii jugaa..bila dah habis bincang2 sume terus naik atas. soo mcm tulah life saya sekarang totally berubah 100% berubahh..



k bye


No comments:

Post a Comment