Friday, January 6, 2012

in the learning process


asalamualaikum. haiiii lama x tulis blog. yeah iam kinda busy now. cehh saya nk cer pasal teater 'hairspray yang insyaallah akan dipentaskan bulan depan. emmmm dlm fikiran saya sekarang ni adalah "kenapa saya sanggup join bende ni?" aishh jadual memang pack gila la. xde peluang langsung laa nak balik rumah. yesss saya sanggup sebab saya serious nak belajar pasal teater selain daripada filem. kira nya ada jugaklahh bende ni termasuk dlm azam 2012 (nak belajar semua bende dlm performing arts) cehhh tamak x ?? lantak sana.

memang x sangke saya dapat join teater ni (maybe sbb x cukup org kowt) saya jadi dancer. training pon da start da. semalam for the first time saya belajar menari ''chacha' haha memang sumpah lawak kowt xpe mula2 belajar dulu. bak kata amirah hussain "lantak gi mampos sana" hahah. yesss iam very excited for this teater.


No comments:

Post a Comment