Thursday, August 25, 2011

wow rayaaaa lahh!!!

asalamualaikum semuanyaa. lebih kurang dlm 4 hari je nk raya.selamat hari raya semuanyaaaa. ishhh bestnya raya!!!! (mcm budk kecik kan) hahah okay memang excited nk raya but persediaan raya utuk tahun ni x mcm taun2 lepas la. yess saya x puas shooping raya la tahu ni!! sebab?? emmm sebab taun ni banyak shoping guna duit sendiri. parents x bg duit macam dulu. macam x seronok je. ayah just sponsor baju kurung sahaja. kasut, beli lah kau sendiri,kau da keje. adehhh. x best langsung. tapi semangat raya tahun ni la membuak2 and ramadhan tahun ni mmg tuhan betul2 nak menguji aku sebagai seorang muslim. menguji kesabaran utuk masuk U. alhamdulilah la di bulan ramadhan ni sy dapat berita yg amat2 mengembirakan hati saya untuk berpijak dimenara gading. (superb poyo la saya ni) tuhan maha adil kowt, syukur!! sy x gembira dalam percintaan saya tapi saya gembira sebb dapat tahu yg saya dapat masuk U. (superb poyo lagi sekali) kahkahkahkah.


bila agaknya saya nak kurus ni (tetibe)

No comments:

Post a Comment