Monday, August 29, 2011

suatu harii

semalam adalah hari yang sgt saya nanti nantikan setelah lebih 5 bulan berkerja di situ. yess iam free right now. x free mana pun sbb lepas ni keje gak lagi cume kat tempat lain je. semalam last soo panje belanje kitorunk ramai2 makan kfc. thankss panjee. allah akan mempermurahkan lagi rezeki anda. lepas ni susah la nk bejumpe dgn mereka semua sbb diorang kebanyakan busy dgn study but nevermind ade jodoh kita jumpalah lagi ye.. lepas keje semalam saya.kak sha,panjee dgn arm pergi uptown motif saya nk cari jeans yg murah. yess dapat pun jeans nye. mmg berbaloii. lepas tu jalan jalan jalan and jalan lepak kejap dkt kdai makan berdekatan sbb haus gila. then tetibeeeee

HUJANNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!
tERBAIK KAN?? hahah macam mana nak balik tahh malang betul nasib. dah lak kami berempat pegi uptown dgn jalan kaki dari carefour. arm parking kat k4 sbb jam kowt kalau nak bawak kete nk parking kat uptown. tu pun belum tentu lagi ade parking ke x. soo lama jugak lah saya panjee ngn kak sha berteduh kat uptown tu lebat gila hujan. arm pulak bertungkus lumus cari payung. last2 dapat jugak 2 payung. tapi ada payung pun kami tetap basah. saya lah yang paling basah kuyup. hahaha syok habis main hujan.kahkahkah bila dah sampai parking pulakk. kitorunk ingat gate belakang carefour dah tutup. ye ye je saya pegi tanya security guard tu suh bukak gate belakang padahal gate tu memang tak tutup pun. adusss malunyaaa.nasib baik pandai cover. perasaan time tu rase macam nk suh arm driff laju laju haha. xpe pengalaman 2 hari sebelum raya, ok la tuu


Besok dah raya dah
besok raya da. aduii bosan la every year raya kat sini je. actually saya teringin nak raya suasana kampung pastu banayk sedare mara adik beradik kumpul 1 rumah superbb best kot. untunglaaa sape adik beradik ramai. aishhhhhh

No comments:

Post a Comment