Sunday, April 18, 2010

SCHOOL TIME

taun ini merupakan tahun last aku kat SMKS 19 emmm sedey?? of course lah sebab da x pakai baju skolah lagi dah. hati aku tergerak untuk tlis ni disebabkan aku teringat semuaaaa bende yg aku da buat kat skoilah ni dari form1 sampai form 5.pejam celik-pejam celik form5 tuk taun ni da nk abis da pon tanpe aku and korunk sedar. owh god serious aku nk tinggalkn skolah ni???? rindu aku kat korunk nanti sebab aku sure lpas je anis skolah ni masing2 sibuk ngn keje patu sibuk untuk sambung belajar kan??? mira,dayah,aida,fqah,elmy,iffah,zulikh.korunk mmg rocklah terima kasih sebab sentiase bersame dgn ku. kalu da jd superstar jgn lupe aku ek??
sorry kepade aida,dayah,nisa,and sume yg x same klas ngn aku (aku xde pic korunk)

1 comment:

  1. mse b'lalu ngan cepat.sedey tinggalkan alam p'sekolahan.tp x sabar nak b'gelar mahasiswi.nak genggam ijazah.pastu nak keje.dpt gaji besar.jge parents.
    amin..

    ReplyDelete