Sunday, April 4, 2010

black and white

setelah berbincang maka telah diputuskan untuk memilih tema black and white ya ya.!!! itu dia hahah ni semua idea kak bella ngn abg edy lah. majlis tu diadakan malam. soo ramai2 lah kami sekeluarga berkonvoi dimalam hari nanti. ateh aku cakap die sgt2 nervous (mak sape lah x nervous kalu anak die nk kawin) aku pun nerves gak,rase mcm aku plak nk kawin... for bachelor party aku sudah pun menguar uarkan kepade ateh aku tapi ateh aku cakap x payah lah sebab kwn2 abg edy da rancang semua tu. adoii baru berangan angan nk menghadirri bachelor party tu bersame nazurah,ckin (tuk org yg blum kawin je) oh ye semalam ramai gak ar umah aku maklumlah sesi perkenalan "org baru" dlm keluarga kami.kedatangan kak bella sgt2 dialu alukan yaww!!!soo skunk ni aku da jumpe pun dgn kak bella okk lah gak orgnye. sesunguhnya tahun ni mmg bz bg diri aku dgn SPM yg memanggil manggil serta bnyak ar keje yg masih blum blum settle soo for this year kne lah fight habis habisan adoii time ni gakk abg edy nk tunang hahah... ok lahhh perkembangan akan diberitahu dari semase ke semase saye nurul ain baharuddin melaporkan berita untuk TV3 yaww!!

No comments:

Post a Comment