Tuesday, February 9, 2010

skolah skolah

hey...hey ari ni kat skolah x berape nk ramai orang. kelas aku boley dikire bnyak gak ar yg gi stadium utuk saringan (acare lari) aku x gi sbb ckgu x perlukan khidmat aku pun kat sane (tapi rase sakit ati x dpt gi tu ade ckittt ar) sbb boring duk kat skolah+mengantuk. meera pegy sebenarnye but gedik xnk gi katenye
"biar adil ain,kalu aku gi ko x dpt gi plak"
patu ble x gi die nyesal plak. meera..meera lantak kolah. hari ni aku jage pagar pun mcm x jage (ramai kot owng bertempek kat luar pagar) ape kne mengene???? soo td kat klas sume malas giler nk blaja so time geo aku bantai tdo (owh dammm aku da melanggar ikrar aku jgn tdo dlm klas) tapi nk wat camne ckgu tu ajar best sangat!!! and Jozan xde ar ari ni emmmmm. satu hari aku x cakap ngn dayah sooo nk wat camne?? adoooo dayah cakap jgn tgo die dlm seminggu ni.aku harap bende ni x kekal lame besday kite da dkat da ni.... aku xnk celebrate besday aku tanpe ko... emmmmmmm

No comments:

Post a Comment