Sunday, February 28, 2010

harap hari esok lebey mengembirakan

stress yes iam stress right now huhu mmg pon yelah papan kenyataan x siap lagi patu homework lagi adoii study pun ckit2 je serious x boley study kat rumah nanti aku tdo patu on9 soo kat library gaklah tempat yg boley aku berikan tumpuan sepenuhnye but skunk jarang nk gi sane sebab tuition pade hari ahad. nk hangout pun da jarang da skunk sorry zarul u nk jumpe i ek?? hahahahhahahahhahahahahahhahaahahahha . kenape aku memilih tuition weekend ek?? ha lagi satu an kalu kat tuisyen asyik aku je yg kene panggil tuk jawab soalan kat depan cute sgt ke aku ni hahah (aku malas nk tuition malam, nanti aku tdo) besok fuh mesti ''happy'' kan?? sebab ade perhimpunan,patu kne stay kat skolah sampai kul bape tah maybe kul 3 sbb nk settelkn papan kenyataan kelab geo. dlm hati ni mmg mals nk stay kat skolah sampai petang sbb panas,and rimas huh harap2 esok papan kenyataan tu siap 100%. aku mmg da malas nk hadap bende ni sume hahah next week exam wahhh "x sabar rasenye" nazurah dapat fon baru owhhhh!! ade skandal ngn cine tu ek siap bg pinjam fon lagi hahahah. kepade amirah hussain yes!! yes!! finally ko megaku kalah aku da cakap ko xnk caye kepak tu hanye untuk aku he mine hahahah. krisis ni aku rase da berakhir da (rasenye lah) kepade pembace blog ni jgnlah igt aku ngn mira gado btul2 ini semua hanyelah drama semate2...kepade adk kepak emmm ko mmg macho sentiaselah kami hanye usha ko camtu2 je wekkkkk. td aku tanye shafiqah kenape x dtg tusyen smalam patu die kate die gi explorace (aik dak skolah lain pun tau pasal ni aku yg skolah kat cni pun x tau) yelah aku an bkn klab rekreasi but explorace best kowtt kalau aku tau awal 2maybe aku join aktiviti tu. geng?? mestilah ade teringat time form 2 wat explorace hekhekhek kelakar+penat=bestttttt walaupun x menang but perjalanan nk sampai ke garisan penamat tu bapak ar adventure giler2. owh yaa kepade meeramilo terime kasih manyak2 sebab ajak i tuk gi karnival skolah u. i x dpat gi sebab ade hal ckit kalu i ley drive i angkut sume kwn2 i gi sane hekhekhek. cauuuu yaww!!

No comments:

Post a Comment