Saturday, August 21, 2010

cerite pasal trial/spm sebenar

hello everyone yeahhh good good mornig. heheheh before that aku nk ckp yg aku mimpi buruk tauu semalam (dgn nada gedik) haissh mimpi trial SPM dijalankan esok hahahahaahahah. adohhhh mcm mane ni (sempat lagi tulis blog) emmm aku da study smalam,hari ni belum agy. kalau nk diikutkan subjek2 yg aku amik senang je nk scroe but kemalasan yg setan ni tlh bnyak menguasai diri aku soo ape boleh buat?? kene lawan lah jugak kan.
nk cerite ni sebelum nk hadapi trial/SPM sebenar bnyak episod2 yg x best da berakhir. hahah aku da malas nk simpan perasaan marah,sedih,sakit hati dgn ape yg sume berlaku. baguslahh mcm tu tenteram gila hidup aku sekarang.

MESIN PEGUKUR TINGGI YANG BODOH
smalam jalan2 dekat plaza alam sentral patu ternampak lah mesin pengukur tinggi dan berat. soo nazura soh lah aku try,aku pon cubelahh. nazurah letaklah rm.0.20 kat dlm kepale mesin tu. lepas tu mesin tu bagi lah tau berat and tinggi aku. WTH berat aku?? turn 1kg banggelah jugak kan tapi tinggi aku??? ni yg nk marah ni 152.5. pendek kot,da lah selame ni aku bangge yg aku ni tinggi hahahahaa what the hell?? gila ke ape?? tapi x pe aku da sepak da mesin tu biar dah x wujud lagi kat situ buang duit rakyat je hahahahaha

No comments:

Post a Comment